Skip to Content Contact Us

כללי:

MAUI הינה חברה אשר מייצרת מוצרים בעיצוב אישי כגון מוצרי דפוס ואקססוריז.

רכישת כל מוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בין הרוכש לבין החברה.

השימוש באתר ניתן לכל אזרח תושב מדינת ישראל אשר מלאו לו 18 ונמצא בעל כרטיס אשראי בתוקף.

רכישות באתר:

  • על מנת לרכוש דרך האתר על הלקוח לבצע הרשמה ולהשאיר את פרטיו המלאים תוך הסכמה לתנאי האתר.
  • הרכישות יתבצעו באמצעות כרטיס אשראי,
    הרכישות הנעשות באתר מאובטחות ופרטי הלקוח מוצפנים ובעלי אבטחה גבוהה.
  • *שימו לב* כלל המוצרים באתר הינם מוצרים בעיצוב אישי על כן לפי דין רכישתם אינה כפופה להוראות הדין בדבר ביטול עסקאות מכר, שכן כאמור אלא אם הגיע המוצר פגום ו/או לא תואם להזמנה המקורית שביצע הלקוח.
  • תהליך הזמנות מוצר באתר תעשה עפ"י השלבים הרשומים בכל דף הזמנה כגון – בחירת צבע לפריט, בחירת עיצוב התליונים ורישום השם אשר יוטבע על הפריט.
  • חשוב להדגיש שיכולים להיות הבדלים בגווני המוצרים המודפסים וגווני הצגתם באתר וזאת בעקבות שינוי ממדים בין מסך למציאות. אין אנו לוקחים אחריות על דיוק מוחלט של גוון צבע.
  • חברת MAUI תבצע את ההזמנה לאחר אישור ההזמנה מחברת האשראי.
  • לאחר סיום תהליך ההזמנה יקבל הלקוח מייל וSMS אשר מאשרים את הזמנתו בצירוף קבלה על התשלום, במידה ומייל זה לא התקבל יתכן כי לא בוצעה ההזמנה בהצלחה ולכן יש לפנות לשירות הלקוחות לבדיקה.
  • יודגש כי החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי כמו במקרים בהם: אי קבלת אישור תשלום מחברת האשראי, פריט אזל מהמלאי, טעות במחיר\פרטים המוצגים באתר, כל סיבה המזכה לביטול עפ"י דין ו/או לשיקול דעתה של מפעילת האתר.

החזרות וביטולים:

כלל המוצרים באתר הינם בעיצוב אישי לפי בקשת הלקוח על כן לפי דין רכישתם אינה כפופה להוראות הדין בדבר ביטול עסקאות מכר, שכן כאמור אלא אם הגיע המוצר פגום ו/או לא תואם להזמנה המקורית שביצע הלקוח.

  • בהזמנת מוצר דפוס- מקבל הלקוח סקיצה לאישור עד 4 ימי עסקים ממועד הרכישה שביצע באתר. על הלקוח לאשר את הסקיצה על מנת שהחברה תוציא אותו להדפסה,
    שכן ניתן לבקש לשנות את הסקיצה לשביעות רצונו של הלקוח.
    במידה ולא מאשר הלקוח את הסקיצה ואינו מעוניין שהמעצב ישפר לו את הסקיצה יזוכה הלקוח ב50% מעלות המוצר שרכש וזאת כי נשלחה אליו סקיצה מוכנה להדפסה אשר יוכל לעשות בה שימוש בהמשך.
    חשוב לציין כי לאחר הדפסת המוצר לא יהיה ניתן לבטל את ההזמנה ו/או לשנותה בשום שלב גם אם הבחין הלקוח לאחר אישור הסקיצה כי קיימת שגיאה, אישור הסקיצה מהווה הסכמה מלאה להדפסת המוצר לאחר בדיקתה ע"י הלקוח ובאחריותו.
  • הזמנת יתר המוצרים- יוודא הלקוח כי כל פרטי ההזמנה נכונים ותואמים את רצונו וכי מילא את כל פרטי ההזמנה. מוצרים אלה לא ניתנים להחלפה\שינוי אלא אם הגיע המוצר פגום ו/או לא תואם את ההזמנה.

על הלקוח לבדוק היטב את המוצרים שקיבל ובמידה וקיים פגם\טעות בצבע\עיצוב עליו לעדכן את החברה תוך 48 שעות מרגע קבלת החבילה ע"י השליח וזאת באמצעות ה- whatsapp במספר 052-8190630
שעות פעילות שירות הלקוחות בwhatsapp בין הימים א'-ה' בשעות 11:00-18:00.

במידה ולקוח מדווח על מוצר פגום ו\או לא תואם את ההזמנה תוציא מפעילת האתר (MAUIׂ) הזמנה חדשה ללקוח התואמת את ההזמנה המקורית שלו וזאת ללא כל עלות מצידו של הלקוח.
על הלקוח להחזיר את המוצר אשר קיבל באריזתו המקורית ורק במקרה שלא נעשה בו כל שימוש, במידה וימצא כי המוצר נפגם ע"י הלקוח ו/או נעשה בו שימוש לא תוכל החברה לזכות אותו ו/או להחליף לא את המוצר שרכש.
לתשומת לב הלקוח, במידה ויצטרך תיקון\החלפה של מוצר זאת יעשה עד 14 ימי עסקים במאמץ לזמן המהיר ביותר.
במידה והוחלט בין הצדדים זיכוי ו\או החלפת מוצר שלא בעקבות טעות של החברה על הלקוח לשאת בהוצאות המשלוח של החזרת המוצר וזה יעשה באריזתו המקורית תוך אחריות הלקוח שלא יפגם המוצר בדרך, וכן הלקוח לא יזוכה בדמי המשלוח אשר שילם על המוצר.

לגולש או ללקוח לא תהיה תביעה מכל סוג שהוא כלפי האתר שתהא מעבר לסכום רכישת המוצר או מוצרים באתר בפועל. הצדדים מסכימים כי סכום הרכישה יהווה את הסכום המרבי עליו יידונו הצדדים אם בהסכמה ו/או במידה ויהיה וויכוח או תביעה בין הצדדים.

אספקה ושילוח המוצר:

  • שילוח עד בית הלקוח- למוצרי דפוס (יומנים ומחברות בעיצוב אישי) יעשה בין 8-12 ימי עסקים, ליתר המוצרים בין 2-8 ימי עסקים.
  • לרוב המוצרים מגיעים לפני הזמן אך מפעילת האתר אינה מתחייבת על זירוז חבילות.
  • למען הסר ספק- ימי עסקים הינם ימי חול- א'-ה' ללא ערבי חג, שבתות, חגים ומועדים. יום הרכישה אינו נספר כיום עסקים.
  • כל מוצר יגיע באריזה הרמטית אשר נבדקה לפני שיצאה לדרכה ונועדה לשמור על המוצר מכל פגישה בדרך אל הלקוח.
  • במקרה של אי הסכמה לגבי תכולת החבילה ללקוח, בין האתר לרוכש, מסכימים הצדדים כי תיעוד האתר לגבי התכולה יהווה ראיה לקבלת המוצר ותכולת החבילה במלואה.
  • החברה לא לוקחת כל אחריות על עיכוב בחבילות ולא תזכה לקוח על עיכוב באספקת המוצר מהסיבות הלא נוגעות אליה כגון: אובדן חבילה ע"י חברת השליחויות, כוח עליון, נזקי טבע, שביתה, מלחמות וכיו"ב.

אבטחת מידע:

  •  הרוכש מצהיר כי הוא מודע לחוקי כרטיסי אשראי ככל שמתייחס ל"רכישה מרחוק" ו/או "רכישה טלפונית" ו/או "עסקת אינטרנט".
  • רוכש שיבצע "הכחשת עסקה" או "ביטול עסקה" שלא מסיבה מוצדקת בפני חברת כרטיסי אשראי ויזוכה על ידי חברת כרטיסי אשראי, ובמידה והאתר יוכיח כי כן קיבל את העסקה ואת המוצר לכתובת אותה ביקש לקבלת ההזמנה, ולמעשה יתברר כי השתמש בפעולת החוק שנועד לטובתו ושלא בתום לב, אזי שבמקרה כזה יהיה האתר או מי מטעמו ראשי לתבוע פיצויים בגין האמור ללא צורך בהוכחת נזק.
  • חברת MAUI רשאית להשתמש בפרטים שמילא הלקוח בטופס על מנת לספק לו את המוצר ליעד שרשם תוך שימוש ביצירת קשר לתיאום. החברה לא תשתמש בפרטים שלא לצורך או תעבירם לצד ג'.
  • אם רשום הלקוח במאגרי החברה תהיה רשאית זו לשלוח אליו מסרים פרסומיים ו/או מידע אחר באמצעות SMS ו/או דואר אלקטרוני .
  • יוכל הלקוח בכל עת להסיר את פרטיו באמצעות לחיצה על "הסר מרשימת תפוצה" שיופיע בעת קבלת פרסומים.
  • החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

אחריות מוצר:

  • חברת MAUI נותנת אחריות של 6 חודשים לכל מוצריה במקרים הבאים: תקלת ייצור\ נפילת תליון\ פרימת תפרים.
    וזאת בתנאי שנעשה שימוש סביר במוצר ואינו בא במגע של חומרים הרסניים.
    בעת פנייה להחלפת מוצר בשל היותו תקול, ישלח המוצר לאתר לבדיקה של מבקר איכות. רק לאחר בדיקת מבקר האיכות ולאחר קבלת אישורו לתקלה במוצר יוחלף המוצר במוצר חדש, זהה או דומה.
  • התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה, יתכן כי יעשה שינוי מועט בגוון צבע בין מוצר שהוצג באתר לבין מה שקיבל הלקוח בפועל וזאת בעקבות שינוי ממדים (בין מסך למציאות) החברה אינה לוקחת אחריות על דיוק בצבע המוצג באתר לבין המוצר שקיבל הלקוח בפועל.
  • במידה ונפלה טעות בתיאור הפריט, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
  • החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות או החברה ו/או שימוש בלתי סביר ולא זהיר במוצרים.
  • לכל פנייה לשירות הלקוחות יש ליצור קשר ב- whatsapp למספר 052-8190630

FOLLOW Us

Instagram: maui.cb@
כתובת:
שירות לקוחות: